Ahad, 2 Januari 2011

Esok

Esok?Dimana aku akan memulakan kehidupan seharian aku sebagai seorang pelajar. Wah ! "indah" sungguh perasaan apabila Cuti Semester sudah tamat, bermakna aktiviti harian pun terbatas.

Aktiviti harian kita akan terisi dengan menyiap assignment, tutorial , study untuk quiz dan test dan segala bagai. Menarik kan ? kan ?, cakap yer! sebab ni memang kerja seharian kita sebagai pelajar. Biarpun aku agak x redha(T__T)

WAh ! x sabar rasanya ketemu dengan lecturer hehe, Yang paling aku x sabar, nak belajar kira-kira balik. "Fav" subjek kotttt. Dimana mata aku akan kembali juling gara-gara tengok nombor banyak sangat.adeyh-__-"

Ok, yang ini paling ikhlas. hehe, aku x sabar gila nak jumpa kawan-kawan aku. Selama cuti sem 2 bulan, x der peluang nak jumpa, contact pun jarang. Yes !, esok kita ketemu yaa donggg... kangen bangattt.

Dan, esok aku terpaksa makan makanan luar. Dan confirm, aku akan kembali kurus. Aku nak orang panggil aku KEDING ! Yeah, cukup-cukup. nanti banyak plak aku merapu.

Begitu lah esok, semuanya akan menjadi seperti sedia kala, kehidupan seorang pelajar memang agak menyeksakan tapi dalam masa yang sama, ia begitu indah untuk dikenang semula. Percayalah, kita akan tersenyum apabila teringat kerenah teman-teman kita.

Tiada ulasan: