Khamis, 7 Julai 2011

Sesal.

Perasaan benci, aku x larat tanggung perasaan ini. Tapi apakan daya, Hati ini sarat dengan benci. Benci kepada manusia yg pernah hancurkan hidup ini.

Ya, aku turut bersalah. Tapi aku masih ada peluang untuk mempertahankan diri aku kan? Ok, aku budak dan aku seorang budak yang mentah, senang ditindas dan senang untuk dipergunakan.

Aku mula sedar inilah permainan yg aku terjun tanpa fikir baik dan buruk. Aku tidak pedulikan apa orang kata. Perkataan apa lagi yg harus katakan, aku menyesal. Tapi itulah pepatah yg selalu kita dengar. Nasi sudah menjadi bubur.

Everything has changed termasuk hidup aku. Dunia remaja aku kosong. Kosong dengan penipuan. Sumpah aku cakap, kalo aku diberi peluang, tak akan aku ulang semua salah silap dulu.

Aku x mampu meneruskan lagi, cuma kalo aku diberi peluang aku akan baiki semua silap yang menghantui aku. Dan tidak akan berhenti menghantui aku.

Tapi mustahilkan, yg lepas kita lepaskan. Kita harus fokus apa yg akan berlaku pada masa hadapan nnti.

Tiada ulasan: