Jumaat, 1 Julai 2011

Berkorban

Berkorban. Cakap pasal berkorban. Ramai yang sanggup berkorban untuk orang yang tersayang. Tersayang? General ok, not specific.

But me? I'm not that kind of person. Boleh dikatakan aku hanya sanggup berkorban untuk kepentingan diri aku sendiri atau dengan kata lain. I'M SELFISH. get yourself that.

yeah. that's me. I know im not a good girl but i try to be the one and yes i need to put a lot of effort to change me, myself and i.

Dan tahu tak, something has happened dan aku terasa sangat marah, aku cuba kawal perasaan aku dan cuba memahami perasaan org lain. Guess what? i did it. i even cried. i dont know why, tapi aku rasa kesian yang teramat atas apa yang menimpa sekarang ni.

Aku cuba perlahan-perlahan untuk ubah diri aku. Aku cuba untuk menjadi baik walaupun bukan terbaik tapi aku still cuba. The past has taught me a lot. I promise i will never ever be that old farah. Selfish dan tidak pikir perasaan orang lain :)

Aku hanya terus mampu berdoa agar lebih lembut hati dan mempunyai perasaan kasihan. Dan aku tidak akan pentingkan diri sendiri lagi. Insyaalah, dengan izin Allah.

Tiada ulasan: