Ahad, 3 Julai 2011

Minggu ke 7

Minggu ni merupakan minggu ke tujuh which mean semua orang akan sibuk dengan quiz dan test segala bagai-__-

Minggu ni aku ada 3 quiz perlu settle before balik rumah kat kelantan. Memang otak tepu sgt2 dah. Kalau nak study siang hari mmg x effective lngsung, x de kesan. SO, aku terpaksa la stay up sampai pagi sebelum subuh.

Kalo dulu Red Guara peneman setia aku, sekali minum. FUH! mata kau segar weh. Tak terasa pn nak tidur.

Tapi sekarang stok dah abis, Kak Ju Resident kt Kolej aku nih dah x jual benda tuh, mana aku nak dapat, gua tarak tau-__-

Oh ya, sekarang aku aktif balik bermain bola jaring, sukan kesukaan aku. Selain bola jaring, gua minat dengan larian. Lari hari2 pn aku sanggup. *Propa semata-mata.

Berbalik pada cerita bola jaring, kenapa aku main aku pn x tau. Mungkin sebab aku rindu zaman sekolah dulu. Aku aktif gila, rela x masuk kelas demi bola tau. Just kali ini hanya suka-suka jer la kot, x der la main macam dulu.

Selain bola jaring, hehe. nak habaq tau na, gua aktif menari balik. HAHA. Punya la excited. Aku pernah ada pengalaman di sekolah so aku nak cuba pengalaman di U, to be frank, aku rindu sebenarnya nak menari. Gedik sana, gedik sini, lenggok bontot and so on. :P

Harap-harap, aku dapatlah bahagikan masa. 2 sem yang lepas aku x aktif pape pn. Cuma sem 3 aku nak ada sedikit pengalaman sepanjang berada di U ni.

Tiada ulasan: