Ahad, 17 Julai 2011

Mid Term Break

Assalamualaikum,

Seperti yg kita tahu semua pelajar UiTM tgh menikmati cuti pertengahan semester termasuk aku. hehe. Tiap masa aku counting days nk balik rumah. Padahal KT dgn Kb dekat nak mampus, tp itulah pasal, aku tiada masa pulang sbb kesibukan yang sangat kritikal.

Dan sekarang, aku kat rumah. Sudah 3 hari aku berada di rumah. Emm, mcm ni lah, nak kata senang duduk rumah tuh x der la sbb otak aku tgh fikir macam mana nk siapkan kerja yang bagaikan menggunung tuh.

Lappy aku baru jer keluar wad, dan aku kena pi cari pulak Cd Microsoft Word, tapi malang aku belum berhasil untuk membelinya. Kerana kesulitan itu, otak aku merana mcm mana nk mula kerja. Bukan apa, aku punya kaki malas nk gerak jauh sampai bandar nak cari benda alah tu. Paling dekat pn kt Kubang Kerian ni tp haprak betui satu pun tada.

So mission aku akan diteruskan pada hari ini, gamaknya aku terpaksa jejak kaki aku ke Kbmall semata-mata cd tu-_-'

*abg wa baru kasi tau dia nk tlg cari kan, so wa x perlu keluar. yeeehaa !

Next, semalam aku jumpa dengan kawan-kawan perempuan aku. Oh yeah, agak happy sebab sudah lama x tgk muka diaorg yg cun melecun tuh. haha. Cair hati mak tgk diaorg yg makin cantik. *cantik ke? kihkih.

Smlm seperti biasa port kitaorg semestinya D'klassik Kopitiam. Our fav place. Aku suka air blended kat sana so tadahal kalo hari2 lepak kat situ. hehe

Setakat itu sahaja untuk cuti yg indah ini. Till then, adios.

Teman-temannya Farah Yusuf

Tiada ulasan: