Isnin, 13 Disember 2010

good times :)

Semalam aku dapat jumpa dengam semua kawan-kawan aku masa Sekolah Menengah Kubang Kerian (1). Aku nak cerita macam mana aku boleh rapat dengan diaorang.

Dulu masa form 1, aku x ramai kawan. Sumpah aku cakap, dalam kelas aku semua x suka aku. Aku pelik, apa silap aku. Sedih kot, tp nasib baik time tuh prangai aku macam budak so x der ar terasa sangat, hidup dengan dunia aku sendiri. Time tuh jugak aku x kenal pun siapa diaorang.(kawan-kawan)

Form 2, aku start kenal salah satu daripada diaorang. Best, sebab satu kepala. hidup pun bermakna dan gembira. Pergi sekolah pun dengan tersenyum. hehe.

Form 3, aku start kenal dengan diaorang semua. Ya Allah, kitaorang punya geng memang kecoh gila. Yelakan, satu kepala. Memang bsing habis, dalam kelas, masa perhimpunan, masa rehat memang kitaorang akan bising :). aku rindu moment dlu.

Form 4, kami semua agak renggang disebabkan? let it be secret. tapi kitaorang masih lagi berjalan sama-sama, makan sama-sama, belaja sama-sama. Malang tak berbau, pertengahan tahun, aku terpaksa pindah sekolah kat putrajaya. Ya Allah, sedih bukan kepalang. Tapi nk buat macam mana demi kebaikan aku.

Alhamdullilah, masa aku kat sana aku still contact dengan diaorang even aku ada kawan-kawan baru. Kitaorang akan gather if semua ada dan aku akan balik if ad cuti panjang. Syukur kitaorang masih berkawan even masing-masing da belaja jauh-jauh dan berlainan U. So let me upload pictures of them :)

DIAORANG :)

Mcya

Najihah *click if u wanna read her blog

Anis and Farihah

Rubi

Najihah, Timoh and Aina


But still x complete, Hidayah, Zati and Mila are missing in action :)

Tiada ulasan: