Selasa, 14 Disember 2010

EGO

Bila baca tajuk pun kamu semua pasti tahu apa yang aku ingin bicarakan. Ego? haih. Siapa tidak punya ego. Lelaki dan Perempuan sama sahaja iaitu mempunyai ego, yang bezanya hanya satu setinggi mana ego seseorang.

Aku tidaklah sehebat mana untuk berbicara soal ini, tapi aku hanya ingin menyatakan, aku perempuan Ego. Bukan aku meninggi diri. oh tidak. tidak sama sekali. aku masih sedar, setinggi mana ego aku tidak dapat mengalahkan ego seorang yang bernama lelaki.

Aku hanya ingin berkata ego ada baiknya dan ada buruk. Suatu ketika dulu, pernah satu soalan bermain difikiran aku " Kenapa ego harus wujud dalam diri seseorang ?". Aku tidak berapa pasti kenapa.

Tapi aku hanya mampu berkata jika ego tiada hancurlah diri ini. Sesungguhnya Allah sudah buat yang terbaik untuk umat-umatnya.

2 ulasan:

farah sukri berkata...

org boy ego sbb xsey v nmpak
weak dpn gurl.
hehe. ;)

Farah Yusuf berkata...

yeahhh !
biar pun ego tuh hanya memakan diri sendri
agreee wit u dear :)