Ahad, 5 Disember 2010

Brother

aku bangun lambat..biasanya lepas solat subuh da x tido. tp skng. phm2 jela..ek ?;D,
then on tv..naaahh, nothing special..then tgk my mom tido lam blik aku..ok..aku mengaku la..aku selalu tido dengan mak aku..hak3..nk wat cmner da terbiasa since dari ayah aku meninggal :D

around 11 my brother ajak pegi TM..i was like ..mimpi ker dia ?da lame kitaorg x kuar sama-sama..i dun know why..but since aku abis spm, balik Kelantan..he doesnt bother to go out with me..nak mintak tlg hantar mana-mana pun susah. at first tu mcm mls nk pegi kan..then my mom suruh pegi..k la, ikut kata ibu.

da siap sumer, apih comment my sandals, he said like mcm orang 'Dabong'..i was like..heyy..suka hati aku la !..then dia paksa aku tukar wedges..haihh..ikut jerla..busy body..tp mmg kelaka if im wearing sandals sbb x sesuai dengan baju aku..huhu..ok enuf psl sandals..then apih pegi ambil kawan dia pijoe, dia join sekali .

jalan memang x yah ckp la kan..jam teruk..sampai kt TM dia suh aku trun..heyy..sape punya kjee nihhh..then dia suh aku trun dengan pijoe pegi TM tnya psl offer laptop free..fine la..mengalah,berpayung dengan kawan dia then pkai wedges yg 4 inch tuh..mmg best la kan..haihh..da la park keta jauh gila..thank god offer da abis, so leh cepat naek keta and dduk !

then gerak kbmall..dia paksa aku belanja mcd..but nasib baek x der tempat..so kitaorg pegi kfc..fine la..belanja la..da lame x kuar dgn dia kan..so excited lebey :D..after ate..apih nk tgk kereta control..aduh..heelllo abg..u da 20 years old..nk maen benda tuh lagi ka ?adeyhh..x fhm tul-__-'..after that balik umah...hahh..lega..kaki sakit sbb pkai wedges 4 inch dan sumpah x nk pkai time hujan2 cam tadi..rimasssssss

aku mengaku a lill bit happy sebab kitaorg da ok like dlu2..kitaorg rapat blk..and i do love him even kitaorg selalu gado2 dlu..dia penah hantuk kepala aku..haih..after tuh kitaorg x ckpsebulan..mmg sedey gila..hope kitaorang akan terus ok and da x der gado2.


Tiada ulasan: