Ahad, 14 Oktober 2012

Terengganu

Its 12.46 a.m but still awake nk habis kan Admin. Hanya ingin luahkan yang aku bakal tinggalkanTerengganu dalam masa 4 hari. Yeah, a bit happy sebab tak perlu hadapi lagi tests, quizzes and assignments untuk beberapa bulan but at the same time, perasaan sedih tetap ada.

Im on final semester dip. Office Management and Technology. I will graduate form UiTM Kuala Terengganu. And yes 1 more step to go, i will get dip. It just diploma but yet still happy with all those usaha  dalam masa 2 tahun setengah untuk dapatkan dip.

Too much memories to keep, it will remain in my mind and in my heart. I will not  forget every single things that have happend in Terengganu. Pahit dn manis, itu semua pengalaman hidup. Setiap orang akan rasai manis masam sebuah kehidupan.

Plan after habis diploma masih lagi dalam pertimbangan samada aku kerja dulu ataupun aku terus sambung belajar. Tapi hati aku mengatakan better kerja dan tnggung yuran pengajian sendiri. Means that aku akan buat part time. Hutang pn tak banyak. Aku punya aim adalah dapatkan degree. Yes, it must.

But then still in dilemma. Mungkin Allah akan bagi pentunjuk. Insyaallah. Dh sampai masa aku cari duit sendiri instead minta dengan mak. Dah besar kan. Tak layak dh bergantung hidup dengan mak. Hehe

Before aku tutup luahan aku, aku ingin mengucap ribuan terima kasih kepada lecturer2 yang banyak memberi tunjuk ajar dan tidak pernah kenal erti penat lelah dalam memberi tunjuk ajar.

Dan a million thanks to my beloved family. Mereka tunjang utama dalam kejayaan aku.  Tanpa mereka mana dpt aku nk survive kat Terengganu. To my NH, thanks for always being with me whenever i need you. Selalu dtg Terengganu, just nk comfort ur beloved girlfie :P

Last but no least, terima kasih buat teman-teman seperjuangan. Maaf salah silap sepanjang 2 tahun setengah aku kenal korang semua. Selamat Maju Jaya :)

Tiada ulasan: