Ahad, 28 Oktober 2012

New episode.

Hello everyoneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Yeah i'm so happy since i dh tamat untuk diploma. X perlu sesak otak dengan segala perkara yang boleh bikin gila. Propa lebih.

Pada 18 haribulan 10 2012, maka tamatlah pengajian peringkat diploma di UiTM Kuala Terengganu. Alhamdullilah selama dua tahun setengah bersamaan lima semester, semuanya berjalan lancar dengan hendakNya. Aku kecundang semasa sem satu tapi masih aku kuat semngat untuk berdiri dengan teguh. Syukur.

Buat sementara waktu aku tengah bertungkus lumus mencari kerja yang halal. Of course lah halal, x kan nak yang haram, sumber pendapatan yang halal sangat penting! Setakat ni kerja yang aku usha hanyalah untuk sementara waktu, bukan lah tetap. Nak cari yang tetap maybe a bit susah tapi inysaallah, akan ada rezeki untuk aku. HewHew.

Oh hampir lupa, Salam Aidiladha buat semua umat islam di luar sana. Makan daging jangan lebih2 nanti naik darah tinggi. Hewhew. Oh ye, NH cuti selama minggu! Maknanya aku dapat jumpa dia hanyalah seminggu. HukHuk. *apahal gedik semacam.

We all x pernah jauh tapi bila dh jauh rindu mambuak-buak *yuck. Sebulan we x jumpa, bila dh jumpa sangatlah bahagia *rasa nak kawin. Ok terlebih gatal. HewHew.

Enough enough, i rasa gedik semacam jerrrr. Bye!

Tiada ulasan: