Jumaat, 22 April 2011

Kurang selesa

Alhamdullilah, satu kertas dah lepas. Dan alhamdullilah aku dapat jawab dengan tenang dan yang paling penting aku tersenyum sambil jawab kertas Business. Apa yang aku jangka memang betul keluar dan x sia-sia usaha aku.

Next paper is CTU, ok yang ni lemah sikit. Sebab dia lebih kepada sejarah. Dan korang tau kan aku ni lemah sejarah since dulu lagi. Tapi x pe la demi nak A aku kena juga hilang bosan aku terhadap sejarah. Just wish me luck:)

Dan tinggal empat kertas lagi dan aku x sabar nak keluar dari kampus ni. I mean untuk sebulan. Aku nak tenangkan otak aku. Banyak sgt benda yang aku x expcet berlaku. And yes, ada sedikit perasaan sedih tapi still juga act like nothing happen. Kata kuat, so kena tunjuk kuat la kan.

Dan begitullah, perasaan x sabar melompat di dalam hati. HEHE. X sabar nak tunggu 30/4/2011.
Semester dua akan tamat, dan saya merasa sedikit sebak :')

Tiada ulasan: