Isnin, 18 April 2011

Final

Semua orang tengah serabut sebab final dah dekat. Eh pembetulan, lusa da startkan? Paper aku start hari khamis ini. Aku agak rasa sedikit cuak walaupun study bagai nak mati, perasaan itu x pernah nak lari.

Ala, biasala kan kalo cuak. Bukan nak mati pun. Orang kata lumrah time kau nak hadapi peperiksaan. Ok, expectation aku kali ini agak tinggi sebab aku fikir aku deserve untuk dapatkan terbaik. Kalo sebelum ni aku rasa memadai sebab aku memang x study

Tapi kali ini, i only sleep 4 hours a day. And yes, thanks to RED GUARA sebab tahan mata aku sampai lebam nak mati. Da macam kena tumbuk. Tapi kan serius, coffee ni menjadi. The best part coffee tuh baek untuk gastrik. So korang x kan sakit perut kao minum pun.

So, selamat berperang lah buat kawan-kawanku yang bakal menghadapi peperiksaan. Wish all of you the best. I Love You :)


Tiada ulasan: