Jumaat, 18 Mac 2011

Dewasa

Dah lama teringin nak post pasal ini. Tapi masa tidak cukup dan aku ketandusan idea. Ok, Seperti yang kamu semua tahu, sabtu lepas iaitu 12 Mac 2011 merupakan hari kelahiran aku.

Bermakna, aku cukup 19. Am getting older. Apa yang aku fikir masa tu? Aku terfikir, aku ni dah matang ker? Cukup besar berdiri atas kaki sendiri?

Dan jawapan aku. TIDAK. Kerana ibu aku masih tanggung aku. DIa masih berhak ke atas aku. Dan bermakna aku still lagi budak kecik yang di belai oleh seorang yang bernama ibu.

Dan sempena hari jadi, aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada ibuku, Muslimah Bt Muhamad. Terima kasih kerana sabar dengan kerenah farah. I know i'm not a good daughter. Sorry for everything. I LOVE YOU:')

And dear friends, thanks for the wish. And to Ekyn, Ain, Siti, Fatin, Tini, Fara, Asha and Sarah, Thanks for the cake.


I LOVE YOU MA



Lots of love, Farah

1 ulasan:

girl with food berkata...

nmpak sgt lebam tu. hehee:) fight for exam smpai lebam mate ye~!