Jumaat, 25 Mac 2011

Alhamdullilah

Syukur, semua selesai untuk minggu ini. Quiz OMT118, Quiz BBM dan Test Mat112 selesai sudah. Dan minggu depan masa agak lenggang sedikit. Tiada quiz ataupun test. So, aku free.

Dan untuk pengetahuaan kalian, minggu ni otak aku dah overload. Tak boleh nak terima apa dah. So aku decide nak g berenang. Yelakan, dah lama gila tak keluar dan hav fun dengan kawan-kawan. Tetapi ada satu hal yang tidak dapat dielakkan. So niat nak berenang terkubur begitu sahaja.

Aku tiada kisah, sebab duduk dalam bilik, layan movie pun ok whattttttt. So, sekarang aku tengah layan cerita korea. What!!!!. aku layan cerita korea??? hehe. Wei, best apa. Kenapa best? Sebab hero-hero dia hensem tahap gaban. *maaf, aku merapu. Nasib tak stim jer dowh. *maaf sekali lagi.

Eh eh, satu hal lagi. Saya bahagia sangat, sebab ada orang care pasal saya. Ok, saya gedik. Tapi kan, kami belum serius, sebab banyak benda kami perlu fikir. Dan, aku pun tak nak serius2, nnti merana pula. So, saya decide biasa2 dulu. Banyak benda perlu fikir kan ? So, KITA ENJOY DULU ! :D

Kesimpulannya, adoi dah macam karang esei. Dah2, Berbalik kepada kesimpulannya, sayaaaaaaaaaa bahagiaaaaaaaaaa, sebab minggu depan saya freeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Dan saya nak release tensionnnnnnnnnn kerana memerah otak untuk test, quiz dan segala bagai lagi lahhhhh ! BYE !

Tiada ulasan: