Khamis, 24 Februari 2011

Hai semua

Hehe, sorry. lama betul x update. Bukan apa, minggu ini agak suntuk masa. Nak on9 pun susah. Kelas pun packed. Aku pun pelik, kenapa la terlalu busy.

Oh, terlupa aku ada test math this saturday. So, utuk pengetahuan semua. COP ! bukan nak bajet nak cakap aku aku study, tapi cuma nak cakap all the time aku duduk dengan buku maths dan mengadap nombor. HAHA

Tapi sumpah, kalau habis kelas atau malam, mesti aku buat soalan-soalan dalam buku. Bukan apa, sekarang Business Math dah tukar lecturer dan Puan memang gempak habis. Sebab ? Sekali dia ajar dah memang boleh faham. Alhamdullilah.

Tak de dah terkapai-kapai macam sem lepaskan. Bahagia betul sekarang. Quiz pun selalu dapat highest. *Konon. HEHE. Begitu lah busy aku. Tidur pun agak awal. Tepat 12 a.m. mesti dah panjat katil dan tidur. Badan penat kot satu hari ke hulu ke hilir.

Tapi apa-apa pun. Test nih aku mesti score :)