Rabu, 5 September 2012

Long Distance Relationship

Sejujurnya, aku x pernah alami and ini kali pertama aku rasa. At first sangat berat hati tapi bila dia pergi. After a few days, im getting used with it. Bahkan, aku rasa sangat sweet. Aku x pernah jauh dan bila jauh rindu tu makin ada.

Sebelum ni, kalo rindu boleh terus jumpa tapi sekarang? Kalo dh rindu sangat, 2 3 bulan lepas tu baru jumpa. Sedih tapi disebaliknya makin sayang. Rindu membuatkan kita makin sayang. Menandakan kita sayang dia. Hehe

Yeah, i know im a bit jiwang now. Who cares? Aku nak jiwang bila2 masa aku nak. Fyi, LDR ni akan membantu kita untuk tanamkan sifat percaya terhadap pasangan kita. Dan sekarang aku dalam proses untuk percaya kan dia. Percaya yang dia x kan CURANG and tipu aku. Hehe

Dan InsyaAllah kami akan terus mempercayai satu sama lain. Tipulah kalo x de dugaan, pasti ada tapi depends on individual how they manage to settle it. All i know, moga2 hubungan ni terus kekal hinggalah ke anak cucu. Amin.

NH

Tiada ulasan: