Rabu, 14 September 2011

Final

Alhamdullilah, semmester 3 hampir tamat. Sperti biasa, macam perkara aku lalui untuk semester 3. Kenangan merata-rata hinggakan tidak sanggup utk melepaskan pergi kerana kita tahu kenangan tidak akan berulang kembali.

Untuk pengetahuan semua, aku sedang "menikmati" cuti minggu belajar. Dan seperti biasa, buku menjadi peneman setia pada minggu cuti ini. Yelakan, final dah dekat. Opss ! bukan dah dekat tp minggu depan, pada hari isnin 19 September 2011.

Aku boleh dikatakan tidak bersedia sepenuhnya untuk final kali ini, berbeza dengan Semester 2. Tapi apakan daya, mesti teruskan even susah macam mana pun. Aku kena cover all the subjects. Moga aku punya masa yang panjang dan menghargai setiap masa yang berjalan.

Last but not least, i want to wish all my friends yang nak final, wish you guys best of luck. DO YOUR BEST. The most important Hubungan kau dengan Allah S.W.T, jangan jarakkan hubungan kau dengan Maha Pencipta :)



Tiada ulasan: