Isnin, 15 Jun 2015

Keputusan.




Aku mengambil keputusan untuk menulis kembali dalam blog yang "dulu pernah menjadi kesayangan".

Hehe, Bukan apa, dulu masa kt tempat kerja lama. Aku x dapat nak fokus kepada blog aku. Kerja terlampau banyak hinggakan setiap hari aku balik kerja i will end up sleep early.

Alhamdullilah, aku dh tukar kerja baru which is related apa yang aku belajar dulu iaitu secretary to MD in one of the company in Malaysia.

The feeling when i got the chance was totally speechless. Hey, mana x terkata. Aku langsung tak ada pengalaman. Tup tup pg interview aku dpt jd PA.

Boleh dikatakan itu rezeki aku. Im not saying aku excited and happy gila. Tp aku rasa mcm apa yang aku belajar sebelum ni not wasted. Aku dapat guna ilmu2 in real life. For sure totally different berbanding zaman belajar.

So aku guna peluang ni sebaik mungkin untuk belajar apa yang patut untuk menjadi seorang secretary. X senang and x susah. All you've got to do is serve your boss. Hehe.

xoxo,
FarahYusuf





Tiada ulasan: