Jumaat, 6 Mei 2011

update

Assalamualaikum, hehe. Rindu nya saya kat blog nii. Mana tak nya. Tiada masa nak update tambah lappy x sihat. Sekarang dah kembali stabil, baru jer keluar wad hari ini. HEHE.

Hey, dah seminggu saya berada di rumah. Seminggu juga la hati saya riang kerana tak perlu mengadap buku. Penat mata saya tau. Saya x nak banyak cakap.

Cuma nak ckp, Ahad(1/05/2011) saya menyambut kelahiran ibuu saya. Supposed hari sabtu tu, tapi yelakan penat campur baru balik dari terengganu kerana ambil saya. Oh, lupa! Sem 2 dah tamat:')

Macam-macam kenangan, pahit, suka, duka akanku simpan rapi didalam hati. HEHE. Seperti yang saya cakap tadi, saya x mau ckp banyak. Ini sedikit gambar untuk dikongsi.

Happy birthday ma :)
Love

oh, this a birthday gift from dayah for me, thanks gurl for the bear. Appreciate it :)

Tiada ulasan: